Odpowiedzi

2009-09-27T13:09:40+02:00
V=⅓Pp*H
V=63cm3
H=9
Pp=3V/H
Pp=21 cm2
2009-09-27T13:13:44+02:00
63cm³-objętość ostrosłupa
9cm-wysokość ostrosłupa

63cm³:9=7cm²
7cm²*3=21cm²
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-27T13:15:46+02:00
V=⅓Pp×H //×3
3V=Pp×H //:H
3V/H=Pp
Pp=3V/H

V=63cm³
H=9cm

Pp=3×63/9
Pp=63/3
Pp=21cm²

Odp. Pole podstawy ostrosłupa prawidłowego pięciokątnego wynosi 21cm².