Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T20:39:47+01:00
Dane:
x-czajnik
y-żelazko

x+1,5x=170
2,5x=170
x=68

y=68*1,5=102

ODP. Czajnik kosztuje 68zł, a żelazko 102 zł.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:40:28+01:00
1+1,5=170
2,5=170 | :2
1=68
1,5=68+ (68:2)
1,5= 102


czajnik --> 68zł
żelazko --> 102zł
2010-01-13T20:41:18+01:00
X-czajnik, 1,5x - żelazko

x+1,5x = 170
2,5x=170| : 2,5
x= 68

Cena czajnika to 68 złotych. :)

Pozdrawiam ;**