Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:40:30+01:00
1)x+[x-(z-x)] =
= x + (x-z+x) =
= x+2x-z = 3x-z

2)a-[b-(a+b)] =
= a-(b-a-b) =
= a+a = 2a

3)-(-a)+(-b+a) =
= a-b+a = 2a-b
2010-01-13T20:42:30+01:00
1) x+[x-(z-x)] = x+[x-z+x] = x+x-z+x = 3x-z
2)a-[b-(a+b)] = a-[b-a-b] = a-b+a+b = 2a
3)-(-a)+(-b+a) = a-b+a = 2a-b
2010-01-13T20:43:12+01:00
1. x+[x-(z-x)]=x+x-z+x= 3x-z
2. a-[b-(a+b)]=a-b+a+b=2a
3.-(-a)+(-b+a)=a-b+a=2a-b