Odpowiedzi

2010-01-13T20:47:02+01:00
25m-3=24m-4
25m-24m=-4+3
m= -1

spr. 25*(-1)-3=24*(-1)-4
-25-3=-24-4
-28= -28

-s+15=4s-14
-s-4s=-14-15
-5s=-29
s=5,8

spr. -5,8+15=4*5,8-14
9,2=9,2

8k-19=-8k-19
8k+8k= -19+19
16k=0
k=0

spr. 8*0-19= -8*0-19
-19= -19

17y+28=19y+27
17y-19y=27-28
-2y=-1
y=0,5

spr. 17*0,5+28=19*0,5+27
36,5=36,5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:50:02+01:00
A)
25m-3=24m-4
25m-24m=-4+3
m=-1
spr:
25*(-1)-3=24*(-1)-4
-25-3=-24-4
-28=-28

b)
-s+15=4s-14
-s-4s=-14-15
-5s=-29|:(-5)
s=5,8
spr:
-5,8+15=4*5,8-14
9,2=23,2-14
9,2=9,2

c)
8k-19=-8k-19
8k+8k=-19+19
16k=0|:16
k=0
spr:
8*0-19=-8*0-19
0-19=0-19
-19=-19

d)
17y+28=19y+27
17y-19y=27-28
-2y=-1|:(-2)
y=0,5
spr:
17*0,5+28=19*0,5+27
8,5+28=9,5+27
36,5=36,5
1 5 1
2010-01-13T20:50:22+01:00
Działanie
25m-3=24m-4
25m-24m=-4+3
m=-1

Sprawdzenie
25*(-1)-3=24*(-1)-4
-25-3=-24-4
-28=-28


Działanie
-s+15=4s-14
-s-4s=-14-15
-5s= -29 /-5
s=5,8

Sprawdzenie
-5,8+15=4*5,8-14
9,2=23,2-14
9,2=9,2


Działanie
8k-19=-8k-19
8k+8k=-19+19
16k=0
k=0

Sprawdzenie
8*0-19=-8*0-19
-19=-19


Działanie
17y+28=19y+27
17y-19y=27-28
-2y=-1/-2
y=0,5

Sprawdzenie
17*0,5+28=19*0,5+27
8,5+28=9,5+27
36,5=36,5