Odpowiedzi

2010-01-13T20:47:12+01:00
Wady
stres
jak coś źle zrobisz to pała

zalety
mniej materiału do uczenia
można sobie ćwiczyć
dużo ocen
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:52:08+01:00
Zalety:
1.Utrwalenie wiadomości
2.Zdobycie nowej wiedzy
3.Wypełnienie czasu
4.Ćwiczenie pamięci
5.Zgromadzenie dużej ilości wiedzy
6.Możliwość zdobycia wielu ocen

Wady:
1.Brak wolnego czasu
2.Dużo nauki
3.Trudności z zapamiętaniem materiału
4.Mieszanie się materiału ze wszystkich przedmiotów
5.Są przyczyną wielu wagarów
6.Stres