Odpowiedzi

2009-09-27T13:12:15+02:00
Hej
Ja myśle że pomoc koleżenska polega na tym Ze
Np jak tymi pomożesz , to ja tobię pomogę.
zAWSZE POMOŻECIE SOBIE :)
PZDR
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T13:14:03+02:00
Pomoc koleżeńska opiera się na pomaganiu kolegom/koleżankom i składa się na to przede wszystkim pomaganie w nauce dawanie notatek jak kogoś nie było poprostu pomoc jak ktoś potrzebuje

tak na marginesie za pomoc kol. dostawałem pkt w szkole :P