Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:47:36+01:00
0,5x+0,7y=3 /*10
0,5y+1=4 /*10
5x+7y=30
5y+10=40

5y=40-10
5y=30 /:5
y=6

5x=30-7*6
5x=30-42
5x=-12 /:5
x=-2,4



2010-01-13T20:51:03+01:00
{0,5x+0,7y=3
{0,5y+1 =4 /*2

{0,5x+0,7y=3
{y+2=8

{0,5x+0,7y=3
{y=8-2

{0,5x+0,7y=3
{y=6

{0,5x+0,7*6=3
{y=6

{0,5x+4,2=3
{y=6

{0,5x= -1,2 /*2
{y=6

{x=-2,4
{y=6


Nie zapominaj o zamienianiu znaków przy przenoszeniu na drugą stronę równania ;)