Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:45:43+01:00
Miasto:
-zalety: jest więcej szkół do wyboru, łatwiej znaleźć pracę
-wady: tłok i hałas, zanieczyszczone powietrze

Wieś:
-zalety: Spokój i cisza, można mieć swoje gospodarstwo
-wady: daleko do szkół, trudność ze znalezieniem pracy

Pozdrawiam i liczę na najlepszą :]

2 5 2
2010-01-13T20:46:42+01:00
Zycie w miescie ;
- mozesz isc sam na zakupy
-masz lepsze mozliwosci

-wieksza zachorowalnosc
-brak domowych uzdolnien
-mniejsza wiedza o rolnictwie, zwierzetach gospodarczych

zycie na wsi ;
letnie wypoczynki na łace
mniej chorob

wszedzie trzeba dojechac, nic nie ma na miejscu
ciezkie warunki drogi
1 5 1
2010-01-13T20:54:27+01:00
WADY ZYCIA W MIESCIE :1.ODDYCHANIE ZANIECZYSZCZONYM POWIETRZEM . 2.DUZE RYZYKO ZAGRORZEN ZYCIA
_________________________________________________________
ZALETY:1.SZYBKI DOSTEP DO KULTURY
2. DOBRY DOSTEP DO POMOCY MEDYCZNYCH
3.ŁATWOŚĆ ZNALEZIENIA PRACY
__________________________________________________________
ZALETY ZYCIA NA WSII:
1.CZYSTE POWIETRZE I SRODOWISKO
2. ŁATWOSC WYPOCZYNKU
____________________________________________________________
WADY ZYCIA NA WSI:
1.TRUDNOSC W ZNALEZIENIU PRACY
2. ZŁY DOSTEP DO KULTUY ORAZ POMOCY MEDYCZNEJ
1 5 1