Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-27T13:18:02+02:00
A) -4(2x+0,5)=-8x-2
b) 3(x²-2) - (5-6²)=3x²-6-5+36=3x²+25
c) -3(1-2y) + ½(6-12y)=-3+6y+3-6y=0
d) -(x-2) - 4(½-x)=-x+2-2+x=0

:) prosze
2009-09-27T13:18:25+02:00
2009-09-27T13:19:56+02:00
Zapisz w jak najprostszej postaci
a) -4(2x+0,5)=-8x-2
b) 3(x²-2) - (5-6x²)=3x²-6-5+6x²=9x²-11
c) -3(1-2y) + ½(6-12y)=-3+6y+3 -6y=0
d) -(x-2) - 4(½-x)=-x+2-2+4x=3x