Odpowiedzi

2010-01-13T20:48:43+01:00
ײ+2(×+3) Dla x = -3
ײ-2

ײ+2(×+3)=(-3)²+2(-3+3)=9-6+6=9
ײ-2=(-3)²-2=9-2=7

3xy+2x²-5y+8xy-7y+13x² Dla x = 1 i y= 2
3*1*2+2*1²-5*2+8*1*2-7*2+13*1²=6+2-10+16-14+13=13

Ps. nie wiem o co chodzi z tym 3 4 na dole..
Najlepsza Odpowiedź!
  • Sunn
  • Rozwiązujący
2010-01-13T20:51:20+01:00
ײ+2(×+3) Dla x = -3
ײ-2

x² + 2x+6= (-3)² -6+6= 9

3xy+2x²-5y+8xy-7y+13x² Dla x = 1 i y= 2

11xy+ 15x²-12y= 22+ 15 - 24= 13