Litera ,cyfra lub znak przestankowy nazywa się znakiem pisarskim, a linijka tekstu- wierszem.Książka ma 240 stron.Na każdej stronie są 32 wiersze,a w każdym wierszu występuje średnio 55 znaków pisarskich.Ile znaków pisarskich jest w tej książce?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T13:27:15+02:00
2009-09-27T13:29:09+02:00
(32*55)*240=422400
W tej książce jest 422400 znaków pisarskich.
26 4 26
  • Użytkownik Zadane
2009-09-27T13:30:03+02:00