Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:50:43+01:00
X - słówka Ani
y - słówka Kasi

x=y+0,2y
y=x-30

x=1,2y
y=1,2y-30

0,2y=30
y=150

x=1,2*150=180
2010-01-13T20:51:24+01:00
Dane:
ilość słówek znanych przez Kasie- 100% x
ilośc słówek znanych przez Anie- 120%x
120%-100%=20%
20%-30 słówek
100%-x

x *20=30 * 100
x=3000/20
x=150

100%x- 150 słówek
120%x-150 słówek + 30 słówek=180 słówek

odp.Ania zna 180 słówek (Kasia 150)


pozdrawiam ! :]
2010-01-13T20:52:43+01:00
Dane:
a-ania
k-kasia

a=k+0,2k
k=a-30

a=1,2k
k=1,2k-30

0,2k=30
k=150

a=1,2*150=180
Pozdrawiam :]