Odpowiedzi

2010-01-13T20:55:02+01:00
Najpierw mama gotuje śniadanie. Potem idziemy do Kościoła na mszę. Po mszy idziemy na basen. Pod koniec dnia modlimy się o dobrą noc, i kładziemy się spać.
1 5 1
2010-01-13T20:58:02+01:00
Moje rodzinne świętowanie w niedziele wygląda nastepująco : wczesnym rankem wstajemy i wspólnie z rodziną idziemy na poranną mszę świętą, następnie po mszy jemy wspólnie śniadanie. Przeważnie po obiedzie jedziemy w odwiedziny do bliskich, albo też ktoś przyjeżdża do nas ;] Oczywiście wszelkie posiłki wykonujemy razem pomagając sobie na wzajem ;]

No to jest tak po skrócie ;] nie wiem dokładnie czy o to chodziło ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:59:23+01:00
Jeżeli jesteś katoliczką to napisz:
Ja z moją rodziną w niedzielę rano idę do kościoła. Po przyjeździe do domu pomagam mamie w przygotowaniu obiadu. Nasz obiad w niedzielę ma charakter odświętny. Zakładamy na stół biały obrus, a na pierwsze danie zazwyczaj mamy rosół. Oczywiście jesteśmy ładnie ubrani. Po posiłku idziemy na godzinny spacer po lesie. W tym dniu staramy sie nie wykonywać żadnych prac niekoniecznych. Niedziela to bardzo miły i ważny dla mnie dzień tygodnia, który spędzam w gronie rodzinnym,
3 5 3