Odpowiedzi

2010-01-13T20:52:52+01:00
Wypoczynek jest bardzo wazny w zyciu czlowieka, pozwala odpoczac twojemu cialu. Odpoczynek wykorzystuje czytajac ksiazke, rozmawiajac z kolezanka.Jest korzystny dla naszego zdrowia i samopoczucia.

Licze na naj:P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:53:50+01:00
Mój wypoczynek polega na czytaniu książek które pomagają w rozwoju człowieka.Poprzez czytanie książek uczymy się różnych,ciekawych rzeczy.Wzbogacamy również swoje słownictwo.