Odpowiedzi

2010-01-13T20:57:27+01:00
Narysuj mydło i napisz mydło w proszku
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:04:56+01:00
Np. proszek do prania ,(możesz zastąpić to np. że [polecasz tam jaką może szkolną gazetkę możesz zamiast proszku podać inne słowo,rozumiesz??)
A oto hasło reklamowe:

Proszek tu proszek tam ,ja proszek mam a ty??
Na co czekasz??
KUPUJ!!
Jest tanio i bez godanio!!
jest stylowy i nowy!!
(pomysł na plakat)
możesz namalować rączkę i proszek że go polecasz ,obok tego skarbonkę i zadowolonego człowieczka ,który mowi :Ja już kupiłem i sobie zęby wybieliłem!!
(sposób prezentacji)
Nasyp do woreczka (małego) mąki i trochę pieprzu zawiąż i daj pani ,że to próbka tego proszku ;D

Polecam się na przyszłość ,pomysły z łepetyny ;D
5 3 5