Dla podanych słów podaj nazwy poszczególnych kategorii oraz dopisz jedno słowo ( lub wyrażenie ) pasujące do danej kategorii .

1. ______ : blond, dark, long, ______
2. ______ : young, old, _______
3. ______ : slim, ______
4.________ : short, tall, ____
5. ______ : attractive, good-looking, ____

daje naj ;D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:02:17+01:00
1. hair : blond, dark, long, wavy
2. age : young, old, middle-aged
3. figure : slim, fat
4. height : short, tall, of a middle
5. appearance : attractive, good-looking, handsome
2010-01-13T21:04:12+01:00
1 hair:..., wavy
2 age:.., middle-age
3 waist:...,fat
4 height:...,average height
5 outlook:...,handsome
2010-01-13T21:06:38+01:00
1.HAIR (bald)
2.AGE(teenager)
3.BODY BUILD(plumpy)
4.ALTITUDE(short)
5.apparience(handsome)