Odpowiedzi

2010-01-13T20:58:25+01:00
Wtedy gdy ja zaatakujemy
nadepniemy na nia
kiedy poczuje sie zagrożona
może na ukąsić
28 3 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:59:06+01:00
Żmija atakuje człowieka tylko wtedy, gdy czuje się zagrożona.
Żmije nie atakują aktywnie człowieka i niebezpieczne mogą być tylko w przypadku bezpośredniego zetknięcia – w obronie własnej.Zaskoczona żmija, gdy poczuje się zagrożona, gdy będzie przez człowieka atakowana, osaczana – może ukąsić. Podobnie się zachowa, jeśli ktoś niechcący ją nadepnie, lub na niej usiądzie.

licze na najlepszą :P
57 4 57
2010-01-13T21:02:10+01:00
Zmija zygzakowata atakuje czlowieka tylko wtedy kiedy czuje sie zagrozona. Zazwyczaj ucieka od ludzi, lecz gdy bedzie w sytuacji jej zagrazającej moze ukasic, np. poprzez nieświadome nadepniecie przy grzybobraniu w lesie. Te stworzenia z reguly poluja na ssaki takie jak: myszy, krety lub ryjówki itp.
32 3 32