Odpowiedzi

2010-01-13T21:07:27+01:00
BO SĄ MOJE URODZINKI- seryjniee ;p
ponieważ tego dzia Polska odzyskała niepodległość i uwolniła się od zaborców
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:07:45+01:00
Obchodzimy świeto ot akurat 11 listopada ponieważ to wtedy polska odzyskała niepodległość po 123latach w zaborach brali udział(rosja prusy austria)
1 5 1
2010-01-13T21:08:14+01:00
Święto Niepodległości obchodzimy 11 listopada, ponieważ jest dniem upamiętnienia odzyskania przez Naród Polski niezależności od innych państw .