Ćw 1 Jezyk francuski kto pomoze
Tu connais les verbes?
Exemple: Je m'appelle Pierre. s"appeler
1. Elle s'appelle Alice.................
2. II est super!........................
3.Je suis francais..................
4. Tu es grec. ......................
5. Tu t'appelles maria? .........
6. Elle est geniale. .............

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:09:18+01:00
A co tu masz zrobic pzreltumaczyc bo nie wiem...
1-ona nazywa sie Alice czasownkiem ktory masz podkreslic jest:m'appeler czyli nazywac sie w bezokoliczniku
2-on jest super tutaj czasownikikiem jest:est
3-jestem francuzem tytaj:suis to odmiana od etre czyli byc
4-ty jestes grekiem tutaj es tez od etre czyli byc
5-nazywasz sie maria? tutaj : t'appelles
6-ona jest genialna a tutaj est czyli jest od etre

to masz chyba tak przykald masz ze nazywam sie piotr i w miejsce kropek masz bezokolicznik nazwyac sie i nastepne tez masz chyba tak zrobic
czyli 1-byc czyli etre
2-s'appeller
3.etre
4.-etre
5- s'appeller
6-etre bo ogolnie etre odmienia sie pzrez osoby je suis tu es il/elle est
nous sommes vous etes ils/elles sont
2010-01-13T21:10:30+01:00
1. Ona ma na imię Alice .................
2. Jest super !........................
3.Je jestem francuskim ..................
4. __________?_______
5. Twoje imię Maria? .........
6. To jest wielki. .............