Odpowiedzi

2010-01-13T21:09:36+01:00
Fatum nie sprawia mi radości , ponieważ trudno , by pech prześladujący człowieka dzień za dniem był pozytywnym elementem mojego życia.
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:09:52+01:00
Uważam, że fatum to jedno wielkie kłamstwo. Każdy człowiek ma wpływ na to co robi i na to jak jego dalsze życie się potoczy. Takich zdarzeń jak wypadki nie nazywałabym fatum. Uważam, że to zależy od woli Boga.

Pozdrawiam i liczę na najlepszą. :]
26 4 26
2010-01-13T21:19:13+01:00
Wybierz które chcesz:
Sceptyczne:
Fatum.. Według wielu ludzi ono naprawde istnieje, ale jest to całkowity absurd, człowiek jako istota nie może sobie wyobrazić, że zle rzeczy ktorek się jej przytrafiają są silą wypadkową, zdarzeniami losowymi, chcą wierzyć, że są ważni i te nieszczęścia mają ich wzmocnić, poddać próbie albo być testem, który się skończy, gdy nieszczęscia osiągnom apogeum, ale to nie prawda Fatun jest wynyslem ludzi, którzy zjawiskami paranormalnymi chcą wytłumaczyć coś czego nie potrafią pojąć, że fatum to tylko zbieg nieszczęśliwych wypadków.

Osaba wierząca w fatum.
Fatum? Ono naprawde istniej!! Bo jak wytłumaczyć, serie nieszczęść, które nawiedzają ludzi. Już w starożytności wierzono w fatum. Fatum ma nas doświadczyć byśmy stali się silniejsi i lepsi chce nam pokazać że z nieszczęścia można przekuć w szczęście i przezwyciężyć wszystkie przeciwności losu.
16 4 16