"Komórki budujące ciało człowieka tworzą CZTERY rodzaje tkanek różniących się funkcją, a zatem i budową komórek" jest to podsumowanie działu ale nie mogą tam znaleźć czterech tkanek tylko 3

są to:
tkanka nabłonkowa
tkanka mięśniowa
tkanka nerwowa

a czwarta? jaka jest ta czwarta tkanka?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:10:52+01:00
Pewnie chodzi o tkankę łączną :P
1 5 1
2010-01-13T21:10:57+01:00
2010-01-13T21:11:28+01:00