Napisz jednym słowem:

Odległości między cząsteczkami:

Powietrze-
Ciało stałe-
Ciecz-
Próżnia- brak

Prędkość dźwięku:

Powietrze-
Ciało stałe- bardzo duża
Ciecz-
Próżnia-

Daje naj ! Skopiujcie to co jest wyżej i obok tylko dopisujcie odpowiednie słowo. Naj czeka !

3

Odpowiedzi

2010-01-13T21:13:22+01:00
Odległości między cząsteczkami:

Powietrze- Duża
Ciało stałe-Mała
Ciecz-Średnia
Próżnia- brak

Prędkość dźwięku:

Powietrze-Duża
Ciało stałe- bardzo duża
Ciecz-Mała
Próżnia- Brak
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:13:47+01:00
Powietrze- bardzo duża
Ciało stałe- mała
Ciecz- średnie (większe niż u ciała stałego, mniejsze niż u gazu)
Próżnia- brak

Prędkość dźwięku:

Powietrze- najszybsza
Ciało stałe- bardzo duża
Ciecz- średnia
Próżnia- brak
1 5 1
2010-01-13T21:13:53+01:00
Odległości między cząsteczkami:

Powietrze- bardzo luzno rozmieszczone
Ciało stałe- scisniete blisko siebie
Ciecz-male odstepy
Próżnia- brak

Prędkość dźwięku:

Powietrze- najszybsza
Ciało stałe- bardzo duża
Ciecz- srednia
Próżnia- brak