Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:30:23+01:00
Szklany ekran-telewizor
leci z kranu-woda
domek z lodu-iglo
w bibli jedna z wielu-ewangelia
dwu kolowy-rower
otwierasz je kluczem-drzwi
polarna-zorza
raj inaczej-eden
zimą na nogach-narty
do szycia-igła
odpowiada w lesie-echo

do pompowania-pompka
urodzinowa-impreza
w zaufaniu powierzona-tajemnica
zamieszkania-adres
archanioł-gabriel
cienka w talii-osa
złapana na wędke-ryba
gra w teatrze-aktor
lubią go myszy-ser
odjeżdża z przystanku-autobus
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T21:43:39+01:00
T - matematyka [ pyt. przedmiot w ktorym oblicza sie pola figur ]
W- wielokrotnosc [ najwieksza wspolna .. ]
I - pitagoras [ osoba od ktorej utworzono twierdzenie .. ]
E -geometria [ nauka o figurach ]
R- prosty [ kat 90 stopni inaczej za=wany]
D- deltoid [ figura wygladajaca jak latawuiec]
Z- matematyczka [ nie matematyk tylko kobietanauzycielka matematyki .. ]
E- pierwsze [ liczby podzielne przez siebie i 1 ]
N- Mianownik [ gorna czesc ulamka ktora dzieli sie przez inna dana liczbe ]
I - Liczby [ .. np. naturalne ]
E- wymierne [ liczby ktore mozna przedstaeiv w postaci ilorazu liczb calkowitych ]

P- prostopadla [ prosta rownolegla lub prosta .. ]
I - diagramy [ np. procentowe ]
T - trojkaty [ figury ktore maja 2 boki i 1 podstawe a suma ich katow wynosi 180 stopni ]
A- kwadrat [ figura o 4 bokach takich samych, ktora ma 4 katy proste ]
G- odleglosci [ ... liczb na osi liczbowej ]
O- obnizki [ w procentach mozna liczyc podwyzki i ... ]
R- geometryczne [ figury ... ]
A- pola [ jednostki za pomoca ktorych oblicza sie powierzchnie .. ? ]
S- przystawanie [ ... trojaktow, czyli np. dwa trojkaty maja te same katy i boki czyli .. ]
A- uklad [ wspolrzednych .. ]