Odpowiedzi

2010-01-13T21:17:51+01:00
Padający się śnieg .pod wpływem panującej temperatury, przy dużej wilgotności powietrza i pod wpływem ciśnienia nadległych warstw śniegu - zmniejsza swą objętość,krystalizuje i stopniowo przekształca się na początku w firn, a następnie w lód firnowy i lodowcowy.I powstaje lodowiec
20 2 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:18:02+01:00
Ldowce powstaja na powierzchni ziemi w wyniku nagromadzenia dużej ilości śniegu i przeobrażania go w lód, na skutek ciśnienia nadległych wastw.
Lodowce powstają powyżej linii wiecznego śniegu i wolno zsuwają się z obszarów swojego powstawania w dół.
32 4 32