Odpowiedzi

2010-01-13T21:22:24+01:00
Dzisiaj średniowieczne zamki )są atrakcją turystyczną. Do tego znaku )to grupa podmiotu a druga to grypa orzeczenia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:22:24+01:00
Podmiot: zamki(co?)
a orzeczenie to: są( co robią)
no bo jest co robią? są a co jest? zamki.
no a potem zamki jakie? średniowieczne i tak dalej;**
mam nadzieje że pomogłam;**

no wiesz tak ja to rozumiem;** a z polaka na koniec mam 4;**