Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:27:14+01:00
Jeśli jest ścięte to na podstawie słoi. ! słoj= 1 rok
Można też liczyć na podstawie średniej liczby okółkow gałezi,ale tylko w młodości drzewo wytwarza wyraźne okolki.
37 4 37
2010-01-13T22:39:59+01:00
Przecinając drzewo a następnie.Licząc Pierścienie które ma drzewo.Lub sposób bardziej ekologiczny to znaczy zliczenie obwodu drzewa(Do okoła osi )Co 2.5cm jest jeden pierścień a jeden pierścień równa sie 1 rok drzewa
37 3 37