Odpowiedzi

2010-01-13T21:34:03+01:00
C,e,g,f,d,d,e,e,g,g,f
c,c,g,g,g,f,f,d,d,g,g,g,f,f
c,c,e,e,g,f,d,d,e,e,g,g,f
c,c,g,g,g,f,f,d,d,g,g,g,f,f

to co udalo mi sie stworzyc ;p Kaniku ły
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:35:42+01:00
C,e,g,f,d,d,e,e,g,g,f
c,c,g,g,g,f,f,d,d,g,g,g,f,f
c,c,e,e,g,f,d,d,e,e,g,g,f
c,c,g,g,g,f,f,d,d,g,g,g,f,f


A le to jest kawałek kanikuły.
I to sa nuty do fletu, nie napisales do czego chcesz. :)
Mam nadzieje ze pomogłam
8 2 8
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T23:07:47+01:00
C,e,g,f,d,d,e,e,g,g,f
c,c,g,g,g,f,f,d,d,g,g,g,f,f
c,c,e,e,g,f,d,d,e,e,g,g,f
c,c,g,g,g,f,f,d,d,g,g,g,f,f









flet
3 3 3