Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:27:17+01:00
Ponieważ mogą rozkwitać latem,w czasie zimy nie da rady,za chłodny klimat.Nie odpowiednie warunki.
2010-01-13T23:22:00+01:00
Pierwszy szczyt rozwoju planktonu przypada latem dlatego,ze latem temperatura wody jest znacznie wyzsza niz w innych porach roku.

wyzsza temperatura sprzyja rozwojowi planktonu i najwiEcej jest swiatla slonca.
( moze o to chodzi)