Przeredaguj teksty, tak aby poprawić ich spójność.
Powtarzające się słowa zastąp zaimkami.
W razie potrzeby zmień szyk wyrazów.

a)Marek zorientował się, że nie ma zeszytu. Postanowił
wrócić do klasy, w której wcześniej miał lekcje .Zeszyt
Marka leżał sobie spokojnie w klasie na ławce.
Chłopiec bardzo się ucieszył , kiedy jednak wziął zeszyt do ręki
okazało się, że ktoś pokreślił okładkę.

zeszyt podkreślone
Marka podkreślone
w klasie podkreślone


To co napisałem że jest podkreślone to znaczy że się powtarza i tu trzeba wstawić zaimek.
Bardzoooo ppppproooooooszzzzzzzzzzzzeeeeeeeee nnnnnnnnaaaaaaaa dzzzziśśśś
Dam naj:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:38:37+01:00
Marek zorientował się, że nie ma zeszytu. Postanowił wrócić do klasy, w której wcześniej miał lekcje. Jego notatnik leżał sobie spokojnie na ławce w sali lekcyjnej. Chłopiec bardzo się ucieszył, kiedy jednak wziął go do ręki okazało się, że któś pokreślił okładkę.

proszę bardzo :)
3 3 3
2010-01-13T21:39:19+01:00
Marek zorientował się, że nie ma zeszytu.Postanowił wrócić do klasy, w której wcześniej miał lekcje. Jego własność leżała sobie spokojnie na ławce. Chłopiec bardzo się ucieszył, kiedy jednak wziął go do ręki, okazało się, że ktoś pokreślił okładkę.
2 4 2