Odpowiedzi

2010-01-13T21:43:29+01:00
Cout precision to zwrot uzywany przy programowaniu. Google tłumaczy to jako " precyzja sądu"
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T23:08:31+01:00
Jezeli chodzi o programowanie w c++ to cout oznacza strumien wejścia
np std::cout << "strumien wejscie" << std:endl;
tylko nie wiem czy dokonca o to CI chodzi jezeli cos bardziej szczegolowo to napisz to CI wytlumacze
1 4 1