Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:41:43+01:00
X-cena jednego chleba
y-cena jednej bułki

2x+4y=3 | *(-3) [mnożenie obustronne]
3x+6y=5| *2 [mnożenie obustronne]

-6x-12y=-9
6x+12y=10

0=-1
układ sprzeczny,brak rozwiązania.

Odp.Kasjerka źle wydała resztę Michałowi.

2010-01-13T21:42:55+01:00
2x+4y=3/*3
3x+6y=5/*(-2)

6x+12y=9
-6x-12y-10

0=-1
Układ sprzeczny
Odp Kasjerka nie wydała mu dobrze reszty.

2010-01-13T21:53:28+01:00
X-chleb
y-bułka

2x+4y=3 / *3
3x+6y=5 / *(-2)

6x+12y=9
-6x-12y=10

0=1

Układ równań jest sprzeczny.