Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:40:23+01:00
Bo w ten sposób uzysujemy realny wpływ na władze, decydujemy o tym kto jest godny reprezentować nasze interesy w parlamenie czy in. instytucji, oceniamy postepowanie popprzednich ekip rządzących, a także posrednio wpływamy na kierunek polityki naszego państwa, regionu
1 4 1
2010-01-13T21:41:44+01:00
Warto być aktywnym i brać udział w wyborach itp. ponieważ to my możemy częściowo decydować o naszym państwie wybierać ludzi którzy będą go prezentowali
1 3 1