Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:56:08+01:00
Na dziedzińcu przed Luwrem zbudowano szklaną piramidę. Piramida ta ma kształt osrro słupa prawidłowego o wysokości około 20 metrów i krawędzi poctawy 30 metrów. oblicz powieszchnię ściany bocznych szklanej piramidy.

H=20m
a=30m (dł podstawy)
h-wysokość ściany bocznej

H²+1/2a²=h²
400+225=h²
625=h²
h=25m

Pb=4*1/2*a*h
Pb=2ah
Pb=2*30*25=1500 m²

Odp Pole powierzchni bocznej tej piramidy wynosi 1500m²
9 5 9
2010-01-13T21:57:01+01:00
H=20m
a=30m
Pb=?

15²+20²=x²
225+400=x²
625=x²
x=√625=25

PΔ=½a*h=½30*25=15*25=375

375*4=1500

Pole ścian bocznych piramidy wynosi 1500m².
3 4 3