Odpowiedzi

2010-01-13T22:00:08+01:00
R okregu=½d kwadratu
d=a√2=10√2
½d=5√2

obwód okregu=2πr=2π×5√2=10√2π≈10×3,14√2≈31,4√2
akle poprawniej jest po prostu: obwód=10√2π

pole koła=πr²=π×(5√2)²=50πj. ²
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T22:04:36+01:00
O=2πr
P=πr²

Promień to ½ średnicy koła, a średnica w tym przypadku jest przekątną kwadratu.

p=a√2
p=10√2
r=1/2p
r=1/2*10√2
r=5√2

O=2π*5√2
O=10π√2

P=π*(5√2)²
P=50π