Puste miejsce przed każdym rzeczownikiem zapełnij jego określeniem jednym lub dwoma:

Krzysiek ma............rower.
Rysiek spotkał się ze......kolegami.
Teraz czytam ............powieść.
Brzózka obsypała się.......listeczkami.
Pies bał się........człowieka.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T21:55:41+01:00
Czerwony, duży
swoimi, fajnymi
ciekawą, historyczną
bladymi, słabymi
dużego, groźnego
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:55:42+01:00
Czerwony
swoimi
ciekawą
złotymi
wysokiego
2 3 2
2010-01-14T02:34:43+01:00
Sportowy spory
Swoimi dawno niewidzianymi
długą nużącą
maleńkimi zielono-brązowymi
wysokiego złego
1 5 1