Tylko ponumerowac,dam 89 pkt...( niech odpowiedzą tylko ci,co wiedzą)

Transformacja gospodarki polskiejprzebiegała stopniowo.Ponumeruj kolejne jej etapy.

[ ] Umożliwienie tworzenia prywatnych spółek z majątku przedsiębiorstw państwowych.

[ ] wprowadzenie zasady wolnosci gospodarczej i równosci wszystkich podmiotow gospodarczych

[ ] przedstawienie planu naprawy gospodarki przez Balcerowicza

[ ] wprowadzenie zasad samodzielnosci ,samorządności i samofinansowania przedsiębiorstw państwowych

[ ] umożliwienie prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych

[ ] uwolnienie cen spod kontroli państwa

[ ]pierwsze wolne wybory

[ ] uruchomienie rynku kapitałowego

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T22:38:35+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T23:18:58+01:00