Odpowiedzi

2010-01-13T22:10:07+01:00
Żeby zaufał bogu ponieważ to on go stworzył i wie najlepiej co dla niego jest dobre. Powinien iść do spowiedzi i oczyścić swoja duszę. Nastepnie odmówic pokute, ale przedewszystkim zblizyć się do Boga i podziękować mu za przebaczenie i cieszyc sie jego miłością
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T22:11:49+01:00
Mozna mu powiedziec: Bog i tak Cie kocha. Jego milosc jest niepojeta. Jesli popadasz w rozpacz, to dobrze... Bog widzi, ze zalujesz za swoje grzechy i pewnie bardzo sie z tego cieszy. Ale nie mozesz skonczyc na samej rozpaczy. Musisz wziac sie w garc, isc do przodu i czynic i postanowic poprawe :) Wazne, by kierowac sie w zyciu miloscia... to ona poprowadzi Cie do nieba :)
5 5 5