Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T22:18:09+01:00
Drodzy Nauczyciele, Drodzy Rodzice, Drodzy Uczniowie oraz inni Goście. Zebraliśmy się tu poniewaz dzis obchodzimy swieto patrona naszej szkoly. Jest ono dla nas bardzo wazne, poniewaz ta osoba jest patronem naszej szkoly. Wielu uczniow nie docenia tej osoby, choc wcale nie ma racji. Patron naszej szkoly to osoba, ktora daje nam przyklad, dobry przyklad. zebralismy sie tu aby uczcic nasze swieto, a raczej swieto ****** ! Bardzo go podziwiamy i szanujemy. Cieszymy sie ze wlasnie on moze chwalic i dac znak rozpoznanania naszej szkoly.
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T22:20:11+01:00
Zebraliśmy się tu wszyscy, aby uczcić szczególny dzień dla naszej szkoły. Dnia xxx wybraliśmy patrona naszej szkoły i obchodzimy rocznićę nadania szkole imienia już x raz. Przybliżę teraz skrót jeo biografii i najlepsze osiągnięcia: xxxxxxxxxxxxxx. Jak widzać był on niezykłym człowiekiem. Szkoda, że mało jest wśród nas takich ludzi jak on. Na nas, jako uczniach tej szkoły spoczywa obowiązek naśladowania i odszukiwania w sobie jego najlepszych cech. Szukajmy w sobie tej perfakcji, oddania dla narodu i innych ludzi. JAko uczniowie tej szkoły jesteśmy dziedzicmi jego twórczości i osiągnięć. NIe zmarnujmy tego. Dziękuję wszystkim za uwagę.
18 4 18