Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T22:13:05+01:00
1. zazdrość, żal, smutek, rozpacz, rozgoryczenie, gniew, wściekłość, rozdrażnienie, zakłopotanie, zdezorientowanie, przyjaźń, radość
2. Kiedy otrzymam prezent, jestem mile zaskoczona i bardzo ciekawa, co jest w środku.
Kiedy zgubię ulubiony przedmiot, czuję smutek, żal, przygnębienie i swego rodzaju pustkę, której przez jakimś czas nie można będzie niczym wypełnić.
Kiedy pokłócę się z przyjacielem, jestem wściekła, rozżalona i smutna. Czuję, że zniknęła jakaś część mnie.

liczę na naj :)
3 5 3
2010-01-13T22:17:33+01:00
1. przyjaźń, nienawiść, strach, rozpacz, zażenowanie, ból, euforia
2. Kiedy otrzymam prezent, czuję się szczęśliwy, wdzięczny
Kiedy zgubię ulubiony przedmiot czuję się smutny, załamany, niepocieszony, pełen goryczy
Kiedy pokłócę się z przyjacielem czuję się osamotniony, przygnebiony, zły na siebie,
1 5 1