Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T22:26:44+01:00
X - waga dużego worka
y - waga małego worka

2x+2y=10
2x+6y=18

x=5-y
2(5-y)+6y=18

10-2y+6y=18
4y=8
y=2kg

x=5-2
x=3kg

x=3kg
y=2kg

Duży worek waży 3kg, a mały 2kg.
2010-01-13T22:29:21+01:00
X - duży worek
y - mały worek

2x + 2y = 10
2x + 6y = 18

2x= 10 - 2y
x = 5 - y
2( 5 - y ) + 6y = 18
10 - 2y + 6y = 18
4y = 18 - 10
4y = 8
y = 2kg


2x + 2y = 10
2x + 4 = 10
2x = 6
x = 3 kg