Odpowiedzi

2010-01-13T22:17:37+01:00
Zdrowia nie da się kupić , jest bezcenne
przyjaxni także nie da się kupić, trzeba sobie na nią zaśłużyć i ja pielęgnować
1 1 1
2010-01-13T22:20:25+01:00
- można mieć dużo pieniędzy ale nie kupi sie za nie przyjaźni czy miłości.
- można mieć dużo pieniedzy ale nie mieć szczescia
- za pieniądze nie da sie kupic zdrowia.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T22:20:56+01:00
Według mnie jest to zdrowie i rodzina.
Możesz mieć miliony,a prawdziwej i kochającej rodziny nie zastąpisz. Zdrowie jest również argumentem, gdyż nie możesz go kupić. Można poddawać się wielu kosztownym operacjom, lecz zdrowia w pełni nie odzyskasz. Kolejnym argumentem jest życie, człowiek ma je jedno i dzięki pieniądzom może je urozmaicać, lecz czasu nie zatrzyma, ani nie cofnie, żeby żyć dłużej.
3 4 3