Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T22:31:11+01:00
A) Ich arbeite ganze Tag und ich bin mude . - pracuje cały dzien i jestem zmęczony
b) Viele Leuten lesen interesante Bucher in Freizeit. - wielu ludzi w wolnym czasie czyta ksiązki
c) Mein Freund hat ein Mittagessen gemacht. - mój przyjaciel zrobił obiad
d) Er hat viele Probleme mit die Deutchlernen - On ma problem z nauką języka niemieckiego
2010-01-13T22:31:58+01:00
A) Ich arbeite in einem Spielzeugladen-Ja pracuje w sklepie z zabawkami
b)Ich lese ein interessantes Buch-Ja czytam interesujące książki
c)Ich mache Sport-Ja uprawiam sport
d)Ich habe einen großen Hund-Ja mam dużego psa