Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T22:36:11+01:00
Siłę tarcia wyraża się w niutonach
Współczynnik tarcia nie posiada jednostki, określa się go jako niemianowanego, gdyż wyraża stosunek dwóch sił mających przecież te samą jednostkę - 1N
4 4 4
2010-01-13T22:38:54+01:00
Współczynnik tarcia f oznacza rodzaj powierzchni ciał, a więc nie ma przypisanej jednostki.

Jednostką siły tarcia jest 1 N.
2 5 2