Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T22:28:30+01:00
A) 360-(61+62+162)=360-285=75 najmniejszy 61
b) 360-(90+91+92)=360-273=87 najmniejszy 87
c)360-(80+90+100)=360-270=90 najmniejszy 80
360-(85+88+103)=360-276=84 najmniejszy 84
1 5 1
2010-01-13T22:29:36+01:00
A)w pierwszym brakuje 75* (a więc najmniejszym jest: 61*)
b)w drugim 87* (87*)
c)w trzecim 90* (80*)
d)w czwartym 84* (84*)