Mam powiedzeć po angielsku kila słów prosze niech ktoś mi pomoże to na egzamin ustny. Potrzebuje żeby ktoś mi napisał tak ja sie to wymawia o to prezenacja.

Nazywam sie Lidia Kowalska mam 24 lata i mieszkam w Polsce.
Mam męża i dwje córki ..........
to na rano mi potrzebne prosze o pomoc

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T22:42:36+01:00
Maj nejm is Lidia Kowalska. Aj em tłenty for end aj liw in Polend.
Aj hew hasbend end tu dałters :)
2010-01-13T22:42:52+01:00
My name is Lidia Kowalska.
I am twenty-four years old and I live in Poland.
I have got a husband and two daughters.


WYMOWA (fonetycznie):

Maj nejm is Lidia Kowalska
Aj em tłenty-for jers old end aj liw in Poland.
Aj hew got e hasbend end tu doters.
1 5 1
2010-01-13T22:51:52+01:00
My name's Lidia Kowalska .I am twenty-four years old.I live in Poland.I have got a husband and two daughters. ;)))