Odpowiedzi

2010-01-14T00:15:33+01:00
1. Nazwisko Julii
2. Nazwisko Romea
3. Jak nazywał się przyjaciel Romea
4. Kogo Romeo zabił przed popełnieniem samobójstwa
5. Kto dał Julii napój pomagający jej upozorować samobójstwo
6. Gdzie mieszkali bohaterowie
8. Jak się nazywa rodzaj dramatu "Romeo i Julia'
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T02:27:54+01:00
1. Kto jest autorem "Romea i Juli"?
2. Jak nazywała się miejscowość w której żyli Romeo i Julia?
3. Kto usilnie starał się o rękę Juli?
4. Jak miała na imię niania Juli?
5. Kto potajemnie udziela ślubu tytułowej parze?
6. Gdzie Romeo miał uprowadzić Julię w założonym planie?
3 3 3