Odpowiedzi

2010-01-13T23:07:03+01:00
Wydaje mi sie ze tu chodzi o to ze nie wszystko da sie kupic czyli ze nie da sie kupic np. naszych wspomnień, nie da sie kupic rodziców, naszych przezyc,miłosci.
Chyba to jest tak jakby zwiazane z naszym zyciem...
Pomysl co dla Ciebie w zyciu jest wazne i to jest cos czego nie mozna kupic i wlasnie mozesz napisac o tym w rozprawce.

Nie wiem jak ty to odebrales, ale ja to tak rozumiem.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T23:09:17+01:00
1. Nie można kupić przyjaźni, ani miłości. Trzeba zasłużyć postępowaniem.
2. Nie najważniejsze są pieniądze w życiu, tu można porównać z książki : "opowieść wigilijna".
3. Wcale nie jest ważny telewizor nowy czy samochód, ważna jest miłość, radość, szczęście, a tego nie można kupić.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T23:15:33+01:00
1. przykładem może być Judasz, który "sprzedał" Jezusa za 30 srebrników.
2. Karol Dickens "Opowieść wigilijna"- kolejnym przykładem jest Scrooge, który cenił pieniądz ponad wszystko i nie liczył się z tym, że czasem cierpieli na tym inni.
3. Matka Teresa z Kalkuty- jest to przykład odmiennej postawy. Dla Matki Teresy liczy się przede wszystkim dobro innych, później jej, a pieniądz odgrywa jedną z najmniejszych ról.
4. W dzisiejszym świecie możemy niemal codzienni o pracoholikach, którzy stracili rodzinę.

PODSUMOWANIE:
-osoby, którym bardziej zależy na pieniądzu niż na drugim człowieku spotykają się z lekceważeniem przez innych ludzi i odrzuceniem oraz karą. Z poniższych sądów jasno wynika, że takie zachowanie nie popłaca.