Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T23:07:27+01:00
Aby proste były równoległe muszą mieć takie same współczynniki kierunkowe czyli współczynniki przy x.
2m -1 = 5 - m
3m = 5+1 = 6
m = 6: 3 = 2
Odp. m = 2
4 5 4
2010-01-13T23:10:43+01:00
Aby proste były równoległe współczynnik kierunkowy przy x musi być taki sam w związku z tym
2m-1=5-m /+1 +m
3m=6 /:3
m=2
Licz ba m musi być równa 2 żeby były równoległe.
3 4 3