Odpowiedzi

2010-01-14T07:51:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T07:53:28+01:00
Obwód koła: 2 * pi (pi-w przybliżeniu 3,14)* r (r-promień koła)
Pole koła: pi * r(do potęgi)

_________________________
Mam nadzieję, że pomogłam :-)
16 3 16
2010-01-14T07:53:50+01:00
Wzór na długość okręgu(obwód koła, to to samo) l=2IIr lub l=IId
wzór na pole koła P=iir( r do kwadratu)

*II- to jest pi czyli te dwie kreski a nad nimi linia falująca
r- długość promiena okręgu
10 4 10