Odpowiedzi

2010-01-14T10:03:43+01:00
A)P=a*b
P=2√6 * 5√6=10√36=10*6=60[j²]
b)P=½a*h
P=½*a =½* 3√2 * 2√6 / 3=√12=√4*3=2√3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T10:06:25+01:00
Oblicz pole figur:
a) prostokąta o bokach długości a = 2√6 b= 5√6
b) trójkąta o podstawie : a = 3√2 i wysokości h = 2√6 / 3

a)
pole prostokata wyraza sie wzorem
P=a razy b

P=2√6 razy5√6=10 razy 6=60
pole jest rowne 60
b)
pole trojkata jest rowne
P=½a razy h
P=½ razy3√2 razy 2√6/3=√12=2√3
pole trojkata jest rowne 2√3